Close X

Zespół Szkół Ponadpodstawowych im. Jana Kasprowicza w Nietążkowie

Facebook Psycholog Pedagog ZSP Nietążkowo Facebook Instagram

Sobota, 27 kwietnia 2024 r.
Targi Gastro-Hotel w Karpaczu
24-25.10.2013 r.

W dniach 24-25 października 2013 roku uczniowie klas Technikum Żywienia i Technikum Hotelarstwa wraz z opiekunami Renatą Fijałkowską, Katarzyną Snela i Markiem Grześkowiakiem odwiedzili targi Gastro-Hotel w Karpaczu. Po dojechaniu na miejsce uczniowie udali się na szkolenie pt „Techniki obsługi kelnerskiej”, które zostało potwierdzone stosownym certyfikatem. Na szkoleniu młodzież dowiedziała się o sposobach nakrywania stołów, zasadach serwowania potraw, rodzaju stosowanej zastawy stołowej i prawidłowej komunikacji z konsumentem. Po szkoleniu uczniowie mogli degustować wystawiane przez firmy produkty, mieli także możliwość zapoznania się z maszynami i urządzeniami potrzebnymi w gastronomii i wyposażeniu lokali. Po zakwaterowaniu w ośrodku kolonijnym Reda udaliśmy się na spacer z Karpacza Dolnego do Karpacza Górnego gdzie można było zobaczyć najstarszy drewniany kościół „Świątynię Wang” . Następnego dnia wstaliśmy wczesnym rankiem i po śniadaniu czekał już na nas Pan przewodnik, który zabrał nas na wycieczkę w góry. Nasza wyprawa wiodła szlakiem zielonym do Polany następnie w schronisku Samotnia zatrzymaliśmy się na odpoczynek gdzie można było zjeść coś ciepłego i wypić gorącą czekoladę. Kolejnym punktem na naszej trasie było schronisko na równi pod Śnieżką „Dom Śląski”. W czasie godzinnej przerwy kilku ochotników wraz z opiekunami wyruszyło zdobyć Śnieżkę. Po przerwie ruszyliśmy w końcową fazę naszej wędrówki i po krótkim marszu do stacji górnej wyciągu krzesełkowego zjechaliśmy w dół i udaliśmy się do autokaru. Na tym nasza wyprawa zakończyła się i ruszyliśmy w podróż powrotną do domu.

solidarni-z-ukrainą
e-dziennik   „Czas zawodowców BIS|- zawodowa Wielkopolska”|Patronat Politechniki<br />Poznańskiej